Річний звіт про діяльність закладу освіти

Про діяльність закладу освіти 2016-2021рр.

Звіт директора   ДНЗ «Новояворівське ВПУ»  за звітний період 2016-2021

    Важкі часи переживає сьогодні наша держава: час, коли український народ продовжує відстоювати свою незалежність та цілісність держави, час всесвітньої пандемії, через що вся світова громадськість переходить на різноманітні форми навчання (дистанційну, віддалену). На превеликий жаль, система професійно освіти враховуючи специфіку організації освітнього процесу, специфіку професій не готова в повній мірі перейти на віддалену форму навчання.

Ми переживаємо період невизначеності щодо реформування нашої системи, очікуємо прийняття нового закону «Про професійну освіту».

   Уся діяльність навчального закладу, а це:

  • організація навчально-виробничого та виховного процесів,
  • господарська та фінансова діяльність
  • матеріально-технічне забезпечення
  • кадрове забезпечення за звітний період (2016-2021р.)

Була організована відповідно до діючого сьогодні законодавства: закони України «Про освіту», Закону України «Про державний бюджет», «Про професійно-технічну освіту», статуту навчального закладу та інших нормативно-правових актів, плану підготовки ДНЗ «Новояворівське ВПУ» до нового навчального року та плану роботи закладу на черговий навчальний рік.

   Саме останні два документи, їхнє виконання свідчать про системну злагоджену роботу колективу навчального закладу.

Сьогодні в цій залі нікого не здивуєш тим що фінансування закладу професійно-технічної освіти, чисельність працівників (як педагогічного так і обслуговуючого персоналу) залежить від кількості учнів.

Отже, учень навчального закладу в організації навчального процесу займає ключове місце.

Формування контингенту учнів (як кількісного так і якісного складу) чи не одне із найважливіших завдань не тільки педагогічного, але й цілого трудового колективу. Про це ми не раз говорили в цій залі.

За останні роки нам вдавалося виконати план державного замовлення на 100% а це підготовка фахівців за професією «Токар» та в межах 89-94% від регіонального замовлення інших професій за якими ведеться підготовка фахівців для різних галузей економіки нашого регіону. 

На слайді ви зараз маєте можливість відстежити динаміку  руху контингенту у нашому закладі з 2002 року і зокрема за звітний період.

 Спостерігається, як бачимо спад так і збільшення чисельності учнів (демографічний  спад населення, Польща, відсутність груп ТУ). Причини спаду щорічно аналізуємо в цій залі, приймаємо відповідні рішення, організовуємо заходи щодо збереження контингенту.

За осанні роки важко формувати навчальні групи після 11 класу., …..  формувати з року в рік стає важче групи за професією «Офіціант, бармен». А тому прийнято рішення піти роботодавцям на зустріч та вести підготовку за професією «Офіціант, кухар», що дасть можливість нашим випускникам бути більш мобільними на ринку праці, знайти себе на підприємствах малого бізнесу.

2002 рік – 710 учнів

2003 рік – 701 учнів

2004 рік – 628 учнів

2005 рік -620 учнів

2006 рік – 604 учнів

2007 рік – 611 учнів

2008 рік – 629 учнів

2009 рік -673 учнів

2010 рік -828 учнів

2011 рік -855 учнів

2012 рік – 876 учнів

2013 рік -846 учнів

2014 рік -807 учнів

2015 рік -817 учнів

2016 рік – 837 учнів

2017 рік – 775 учнів

2018 рік – 742 учнів

2019 рік – 713 учнів

2020 рік – 736 учнів

Проводиться активна робота над впровадження нової професії «Монтажник системи утеплення будівель», яка затребувана на ринку праці та користується попитом серед молоді, а саме  готується пакет документів та проводиться перепідготовка наших кадрів, розроблено освітні програми та готується справа до електронного ліцензування.

Слід відзначити що за період 2016-2020 роки спостерігається позитивна тенденція щодо зменшення кількості учнів, які відраховані, з числа учнів, з тих чи інших причин.

2016 -19 учнів

2017-15 учнів

2018-15 учнів

2019-15 учнів

2020-13 учнів

Для того щоб навчальний заклад мав майбутнє, працівники місце праці, педагогічні працівники у своїй роботі значну увагу повинні приділяти популяризації робітничих професій, належним чином планувати, організовувати системні заходи профорієнтаційної роботи серед учнівської молоді шкіл регіону.

Саме  з цією метою у навчальному закладі наказом у жовті місяці  щорічно створюється моніторингова група, яка у своїй роботі відстежує кількість учнів у випускних класах шкіл району, шляхом анкетування, визначається думка випускників шкіл про актуальність тої чи іншої професії, бажання випускника куди піти навчатися, вивчається і думка випускників про наш заклад.

Шляхом проведення майстер класів учнями закладу популяризуються робітничі професії. Це клопітка робота і хочу сьогодні подякувати ВащишинГ.І., яка вподовж останніх років очолює агітбригаду з числа учнів, для того щоб учні шкіл знали про наш навчальний заклад, специфіку професій, тощо. Відраховано у зв’язку із випуском:

2016 -304 учнів

2017-244 учнів

2018-279 учнів

2019-243 учнів

2020-206 учнів

Також, хочу зазначити що аналізуючи звітний період спостерігається  позитивна динаміка, щодо видачі дипломів з відзнакою. Це говорить про те що покращено роботу з обдарованими дітьми, про що ми не раз говорили на засіданнях педагогічної ради.

 Отже, випускники отримали дипломи з відзнакою: (СЛАЙД)

2016-12 дипломів з відзнакою

2017-7 дипломів з відзнакою

2018-16 дипломів з відзнакою

2019-20 дипломів з відзнакою    

2020-24 диплома з відзнакою.

 Щодо працевлаштування учнів, то хочу звернути вашу увагу на показники, які були зібрані навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Львівській області в інформаційно-аналітичних матеріалах, де відображено показники за 3 роки.

Найважливішою та пріоритетною роботою це звичайно підготовка кваліфікованого робітника, і для того щоб іти у ногу з часом, адміністрацією проводиться аналіз найзатребуваніших професій в регіоні та проводиться робота щодо ліцензування нових професій, зокрема збільшено ліцензійний обсяг та види підготовки професії «Кухар», а саме первинна підготовка, підвищення кваліфікації та перепідготовка, яка буде здійснюватись по даній професії. У 2016 році проведено паспортизацію матеріально-технічної бази навчального закладу та проведено атестацію закладу  кадрового забезпечення на право підготовки водіїв  категорії В та категорії С. та   отримано сертифікат Міністерства внутрішніх страв МВС.

Не дуже тішить нас що окрім основного виду первинної професійної  підготовки, ми стали менше приділяти уваги іншим видам, зокрема:

  • Курсова підготовка;
  • Перепідготовка;
  • Підвищення кваліфікації.

8-10 років назад ці показники були значно  (в десятки разів) кращими.

Курсова підготовка водіїв вечірньої платної форми навчання:

2016-110 (водії)

2017-155 (водії)

2018-42 (водії)

2019-0

2020-9 (6-токарів, 3-електромонтери)

Оновлення матеріально-технічної бази.

З  метою створення належних умов навчання, праці для учасників освітнього процесу, економії енергоносіїв, впродовж 2016-2021 у закладі було проведено ряд заходів щодо оновлення, ефективного використання матеріально-технічної бази навчального закладу:

  • Оновлено твердий інвентар, а це парти, столи, крісла, у таких 60% навчальних кабінетах з 28, які були виготовлено у навчальних майстернях професій ЕГЗ та СБ.
  • Проведено заміну дерев’яних вікон на металопластикові із спеціального фонду навчального закладу. Зокрема, з фонду спец коштів замінено віконні блоки західної сторони гуртожитку (в кількості 72 шт.) та навчальному корпусі – західна сторона (в кількості 78 шт.) та віконні блоки над сходовими клітками.
  • у межах фінансування на розвиток освіти Львівщини у навчальному корпусі (східна сторона) проведено заміну 85 вікон площею 324 м²; у навчально-виробничих майстернях 53 вікна площею 256 м²; у гуртожитку східна сторона 75 вікон площею 170 м²; 10 пластикових дверей.
  • У 2019 році проведено заміну усієї зовнішньої теплової мережі та встановлено чотири елеваторних вузли, що дало можливість значно зекономити споживання газу, втрати етеплоносія, зробити правильний розподіл теплоносія в залежності від призначення будівлі (приміщення).
  • У звітному періоді виконано ремонт спортивного залу навчального закладу, з заміною:
    1. вікон на металопластикові;
    2. покриття підлоги площею 271 м²;
    3. виконано капітальний ремонт роздягалень спортивного залу для дівчат і хлопців із заміною водопровідних та каналізаційних труб.
    4. введено в експлуатацію душові кабіни в роздягальнях, встановлено електробойлери.
  • Виконано ремонт вестибюлю навчально-побутового корпусу,  зміни в якому тривають і по сьогоднішній день, оскільки планується змінити конструкцію теплового тамбуру, встановити барну стійку, столи, крісла де учні зможуть під час перерв попити каву, чай, з’їсти свіжу випічку приготовлену учнями професії «Кондитер».
  • Впродовж 16-21 років в гуртожитку проведено ряд будівельних ремонтних робіт це свого роду полігон для відпрацювання учнями професій будівельного профілю професійних навиків, зокрема:
    1. завершено капітальний ремонт 1 та 3 поверхів;
    2. продовжуються будівельні роботи з капітального ремонту п’ятого поверху гуртожитку, саме завдяки праці учнів професії будівельного профілю та майстрам виробничого навчання ми маємо належні побутові умови проживання учнів у гуртожитку.
  • У 2016 році створено лабораторію на 14 робочих місць професії «Кухар, кондитер» за рахунок фонду спец коштів.
  • У 2018 році за кошти державного бюджету створено навчально-практичний центр токарної справи у діючій та той час токарній майстерні, а на 2 поверсі майстерні створено кабінет для теоретичних занять навчально-практичного центру.
  • У 2019 році виділено приміщення зроблено ремонт та створено меблевий цех, у який придбано новітнє обладнання за кошти спецфонду на 250 тис. грн. завдяки чому в перспективі сподіваємось поміняти твердий інвентар у гуртожитку так і навчальних приміщеннях.
  • Сьогодні ведуться будівельні та ремонтні роботи у майстерні ТО і ремонту колісних транспортних засобів, де окрім будівельних робіт буде докорінно замінено технологічне обладнання, вузли, агрегати на відповідне сучасне, новітніх марок автомобілів. Це повинна бути діюча майстерня, а не складське приміщення.

Два роки поспіль навчальний заклад приймає участь у конкурсах мікропроектів  громадських ініціатив щодо реконструкції та придбання обладнання, а саме  для електрогазозварювальної майстерні та пункту сервісного обслуговування автомобіля.

Цього року подали заявку для включення до переліку закладів професійно-технічної освіти , на базі яких планується створення Навчально-практичного центру електрогазозварювального профілю.

ТЕОРЕТИЧНА ПІДГОТОВКА

  Щороку  (відповідно до плану  роботи на навчальний рік) проводяться засідання методичних комісій, на яких обговорюється  та погоджується уся навчально-плануюча документація.

 Протягом начального року значна увага приділяється систематизації дидактичних матеріалів з предметів загальноосвітньої та професійно-теоретичної підготовки з урахуванням вимог державних стандартів ПТО.

Була організована робота щодо вдосконалення інструктивно-технологічної документації для проведення лабораторно-практичних робіт з предметів професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки.

Відповідно до плану роботи навчального закладу та з метою удосконалення професійної майстерності учнів, розвитку їх творчої активності та здібностей, виявлення та підтримки обдарованої молоді, вдосконалення змісту та організації професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки проведяться конкурси фахової майстерності з усіх професій.

Учні училища які зайняли призові місця в обласних конкурсах фахової майстерності, а саме

2016р. Дмитренко Дмитро – І місце у обласному конкурсі фахової майстерності з професії “Електрогазозварник”.

2016р.– Калитка Руслан —  І місце у обласному конкурсі фахової майстерності з професії «столяр будівельний».

2018р. Баглай Назар – ІІ місце у обласному конкурсі фахової майстерності з професії “Муляр”.

2019р. Борова Христина – III місце у обласному конкурсі фахової майстерності з професії “Кухар”.

2021 рік Всеукраїнський конкурс фахової майстерності серед здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти Львівської області з професії «Штукатур»  учень  групи БУД-305 Наконечний  Володимир посів ІІ місце.

Наші учні активно приймають участь у конкурсах з української мови та літератури, зокрема призові місця у конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика:

2017-2018р. VI місце Борова Христина 308 група

                      III місце Фок Катерина 102 група

                        IV Набок Олена 207 група

2018-2019р.  II місце Фок Катерина 202 група

2019-2020р.  II місце Гаращук Вікторія 207 група

                      III місце Фок Катерина 302 група

2020-2021    IV місце Гаращук Вікторія 307 група

                      V місце Мальчин Віталій 208 група

 

А також у  літературному конкурсі імені Тараса Шевченка:

2017-2018р. VI місце Борова Христина 308 група              

2018-2019р.  IV місце Фок Катерина 202 група

2019-2020р. IV місце Мальчин Віталій 108 група

2020-2021    II місце Пецух Дмитро 202 група

                      II місце Балух Анастасія 302 група

                      VI місце Марків Анастасія 108 група

   Активно працювала протягом звітного періоду «Школа молодого педагога». У визначений час, відповідно до затвердженого плану проводились засідання, відкриті уроки, новоприйняті працівники знайомились з досвідом роботи своїх старших колег.

Протягом звітного періоду навчальний заклад працював над такими методичними темами, щорічно єдина методична тема знаходить своє відображення у всіх формах методичної роботи. А саме: включено в тематику засідань педагогічних рад, творчих груп, методичних комісій. Розглядаються під час проведення місячників професійної майстерності, предметних тижнів, засідань школи молодого педагога, відкритих уроків.

Тема закладу 2015-2016 н.р.: «Співпраця викладача, майстра виробничого навчання з соціальними партнерами – запорука успіху у підготовці майбутнього робітника: орієнтація на європейські вимоги».

Тема закладу 2016-2017 н.р.: «Забезпечення впровадження інноваційних технологій навчання, якісної професійної підготовки кваліфікованих робітників для різних галузей економіки з урахуванням потреб ринку праці».

Тема закладу 2017-2018 н.р.:  «Формування в учнів стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як один із основних показників професійної майстерності педагогічних працівників в умовах формування компетентності фахівців».

Тема закладу 2018-2019 н.р.:  «Удосконалення професійної майстерності педагогічних працівників, підвищення результативності освітнього процесу шляхом впровадження нових педагогічних технологій».

Тема закладу 2019-2020 н.р.:  «Імідж навчального закладу як умова ефективності його функціонування на сучасному етапі розвитку освіти».

Тема закладу 2020-2021 н.р.:  «Оновлення змісту професійно-технічного навчання через формування сучасних професійних компетенцій майбутнього кваліфікованого робітника».

Навчально-виробнича діяльність

  Одним з основних критеріїв щодо якісної підготовки кваліфікованих робітників  є рівень організації навчально-виробничої діяльності, як у навчальних майстернях так і на підприємствах району. За останні роки багато зроблено у навчальному закладі, щоб учні на достатньому рівні отримали професійні навики. Важко знайти сьогодні  навчально-виробничу майстерню, у якій учні не були б задіяні виробничими завданнями.

Дохід від виробничої діяльності у закладі формується із двох джерел, зокрема від виробничої практики учнів на підприємствах району та від доходу у навчально-виробничих дільницях та майстернях.

Отже, за звітний період дохід від виробничої діяльності в майстерні становив:

Рік

Заплановано

виконано

2016 рік

79310

183837

2017 рік

117740

163022

2018 рік

131800

198228

2019 рік

122580

233374

2020 рік

216600

236090

Дохід за звітний період від виробничої діяльності від виробничої практики на підприємствах району:

Рік

Заплановано

виконано

2016 рік

490000

487034

2017 рік

540000

581934

2018 рік

580000

590583

2019 рік

462000

953147

2020 рік

1134135

1139217

Хочу зазначити що цього року відбулись змін щодо покращення та розширення випуску продукції у їдальні, зокрема було збільшено перелік послуг на виготовлення напівфабрикатів.

Навчально-виховна робота

У навчальному закладі добре налагоджена навчально-виховна робота   Зокрема, організовано різноманітні виховні заходи. У сучасних умовах зростають вимоги до виховання творчої особистості, здатної знайти своє місце і  самовизначитися та реалізувати себе.

Добре поставлена робота класних керівників. Класними керівниками було проведено ряд загальноучилищних заходів з морального виховання, трудового, екологічного, національного, громадянського виховання, тощо.

Важливою ділянкою роботи  є – взаємозв’язок училища, родини, громадськості у вихованні учнів. Не менш важливого значення набуває проблема активізації самовиховання учнів, адже становлення суспільно активної та гармонійно розвиненої особистості великою мірою залежить від власних зусиль самої людини, спрямованих на самовдосконалення як неодмінної умови досягнення успіху в самовизначенні, самореалізації, життєтворчості.

У нашому навчальному закладі діє широка мережа гуртків  і секцій за  інтересами і здібностями наших учнів. Це художньо – естетичні і художньо – прикладні, професійно – технічні та інтелектуальні, спортивні секції та любительські об’єднання.

Учні нашого училища мають значні досягнення у позаурочних обласних заходах, зокрема:

2016 -2017

Обласний конкурс «Сонячний зайчик»

I і II місце

Обласний конкурс «Казкова  скарбничка» –  три I місця і II місце

Обласний конкурс «Зимова фантазія» –  чотири I місця і II місце

Обласний конкурс «Гумор і сміх об’єднує всіх» –  п’ять I місць і II місце

2017-2018

Обласний огляд – конкурс «Оксамитові барви» –  чотири других місця.

Обласний огляд – конкурс «Танцювальне подвір’я» –  II і III місце.

Обласний огляд- конкурс «Золоте крило» два – II місця і два- III місця

Обласний огляд-конкурс «Арт і шок»  I і II місце

Обласний заочний конкурс творчих  учнівських робіт краєзнавчо-патріотичного спрямування «Батьківщина мого серця»  I місце і II місце.

Обласний фестиваль – конкурс дитячої та юнацької творчості «Зимова фантазія»  –  I і два II  місця

Обласний фестиваль«Гумор і сміх об’єднує всіх»

I, три -II і III місця

2018-2019

Обласний огляд – конкурс «Оксамитові барви»  I місце, 2 других  і III місце

Обласний огляд – конкурс «Золоте крило» – 4 других місця

Обласний огляд-конкурс «Танцювальне подвір’я» – 2 третіх місця

Обласний огляд- конкурс«Арт і шок»  I  місце

2019-2020

Обласний фестиваль-конкурс «Голос душі» – I місце

Обласний заочний конкурс творчих учнівських робіт краєзнавчо-патріотичного спрямування «Батьківщина мого серця» – I місце

Фестиваль-конкурс дитячої та юнацької творчості «Новорічно-різдвяні фестини» три I місця

Фест-конкурс «Україно, Україно,серце моє… » – I і III місця

Обласні огляди-конкурси:                                               

 «Оксамитові барви» два 1 місця                                       

   «Золоте крило»  1 і два 2 місця

 «Танцювальне подвір’я» 1 і 2 місця                                                  

 «Арт і шок» 1 місце

2020-2021

Обласний фест-конкурс «Україно, серце моє..» 1 і 2 місця

Фестиваль-конкурс«Зимова фантазія» -I,  II і III  місця

«Новорічно-різдвяні фестини» – I,   II і III  місця

Обласний фестиваль-конкурс «Гумор і сміх об’єднує всіх» – три I місця  і одне II місце.

    Спортивно-масовій роботі в училищі приділяється також велика увага. Для цього створені всі умови. Протягом звітного періоду проведено ремонт спортивного залу, замінено дощату підлогу, ремонт роздягалень.

 Організовуються відповідно до плану роботи навчального закладу першість училища з футболу, козацькі забави, першість училища з настільного тенісу, міні-футболу, баскетболу, волейболу. Добрі результати показали наші учні на обласних змаганнях:

2015 рік – 1 місце в області зайняла команда хлопців з л/атлетичного кросу.

Чемпіоном області з бігу на 1 000 м став Копитко Василь

Дівчата н/теніс – ІІІ місце в області.

Хлопці ( футбол) – ІІІ місце в області серед команд навчальних закладів ПТО.

2016р. – Чемпіон області з бігу на 800 м. Копитко Василь.

Команда дівчат – І місце в естафеті 4*100м

Команда дівчат з баскетболу –  ІІІ місце.

Хлопці (волейбол) – ІV місце серед команд навчальних закладів ПТО 2017р. – Чемпіони області з футболу.

Чемпіони області з футзалу.

ІІІ місце – команда хлопців з волейболу.

ІІ місце завоювала  футбольна команда  на турнірі, пам`яті М.Попадюка.

2018р. – Чемпіони області з настільного тенісу (дівчата)

ІІІ місце з волейболу – хлопці

ІІІ місце з волейболу – дівчата

ІІ місце з футболу серед команд навчальних закладів ПТО.

2019р. – Чемпіони області з легкої атлетики

(збірна хлопців та збірна дівчат)

ІІ місце – баскетбол (дівчата)

ІІ місце –  футбол

Чемпіонка області з бігу на 100м. (Ненека Василина)

2020р. Бронзові призери –  волейбол (хлопці)

    Питання соціального захисту учнів займає чільне місце у виховній роботі.

    В училищі задіяне як державне, так і платне харчування. Державним харчуванням забезпечені діти сироти, діти позбавлені батьківської опіки, на сьогоднішній день це 13 учнів.

   В гуртожитку проживає 240- 225 учнів, цього року ця цифра у зв’язку з пандемією значно менша. З ними працювали 4 вихователі, які забезпечували дотримання   розпорядку дня, норм і правил санітарії  та гігієни. Проводили виховну позаурочну роботу.

    Особливу роль у виховному процесі навчального закладу відіграє робота соціально-психологічної служби. У цьому напрямі слід відзначити роботу практичного психолога Цимбалик Г.В.

 Добре працює рада профілактики правопорушень, де заслуховуються питання навчання та відвідування учнями занять з сімей, де дітям не приділяється значна увага від батьків.

Налагоджено профорієнтаційну роботу, окрім звичних заходів цього року створено відео ролики по кожній із професій за якими ведеться первинна підготовка. Всі ролики розміщено на ютубканалі навчального закладу та поширено через соціальні мережі. Щорічно проводяться дні відкритих дверей, агітбригада навчального закладу їздить по школах району з профорієнтаційною метою. Силами учнівського самоврядування створено відео ролик «Навчальний заклад очима дітей».

ОХОРОНА ПРАЦІ

З метою створення безпечних умов для праці і навчання учнів, створення умов праці працівників, питанню охорони праці приділяється значна увага.

Робота педагогічного колективу закладу з вищевказаного питання організована відповідно до діючого законодавства щодо забезпечення безпечних умов праці і навчання для учасників освітнього процесу.

Дотримання, забезпечення безпечних умов праці і навчання для учасників освітнього процесу відображено у колективному договорі.

Питання охорони праці відображені в Правилах внутрішнього трудового розпорядку для працівників училища, посадових  інструкціях та інструкціях з ОП; створено комісію з охорони праці; при потребі проводиться розслідування всіх випадків як під час навчально-виховного процесу так і у побуті (невиробничий травматизм).

Щороку складається акт готовності ДНЗ «Новояворівське ВПУ»  до навчального року.

Складено та підписано акти-дозволи на прийняття до експлуатації майстерень, лабораторій,навчальних кабінетів,спортивного залу.

Здійснюється системний адміністративно-громадський контроль стану і умов охорони праці у навчальному закладі за графіком, який складається з чотирьох ступенів контролю.

Всі учні навчального закладу проходять вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності на початку навчального року, про що зроблені відповідні записи у журналах.. Крім того, на уроках виробничого навчання, хімії, фізики, інформатики перед початком вивчення нової теми, проведенням практичних робіт учителі та майстри виробничого навчання проводять з учнями інструктажі з безпеки життєдіяльності. Всі інструктажі  фіксуються учителями та майстрами виробничого навчання в журналах вступного і первинного інструктажів.

В усіх навчальних кабінетах, спортивному залі, бібліотеці, майстернях, лабораторіях є у наявності кутки з охорони праці, інструктажі  з охорони праці та  безпеки життєдіяльності. У кабінеті хімії,фізики, спортивному залі, виробничих майстернях, лабораторіях є аптечки, що поповнюються медикаментами згідно зі встановленим переліком.

Питання безпеки життєдіяльності учнів під час канікул знаходиться на постійному контролі адміністрації, наставників навчальних груп. Класними керівниками та майстрами виробничого навчання систематично проводяться інструктажі з учнями перед виходом на канікули та здаються протоколи з охорони праці та безпеки життєдіяльності під час канікул.

З метою профілактики нещасних випадків з працівниками та учнями у робочий час, у побуті проводиться системна робота, а саме:

  • Тижні з охорони праці та безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки
  • Інструктажі з охорони праці та пожежної безпеки.
  • Інформаційно-просвітницька робота
  • Атестація робочих місць
  • Виробничі наради
  • Організація чергування.

З метою  профілактики нещасних випадків з учнями проводяться заходи, які передбачені планом:

  • Місячник “Увага! Діти на дорозі!”
  • Тижні з охорони праці та безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки.
  • Навчальний предмет “Охорона праці”
  • Написання профілактичних диктантів.
  • Конкурси малюнків, плакатів.
  • Виховні години.
  • Інформаційний куточок.
  • Чергування на перервах.
  • Індивідуальна роз’яснювальна робота.

У навчальному закладі цього року було проведено навчання всіх працівників з охорони праці, безпеки життєдіяльності. Перевірка показала, що всі працівники знають основні засади та  вимоги охорони праці, безпеки життєдіяльності.

 

Фінансово-господарська діяльність

Відчувається нестача коштів на захищені статті фінансування із загального фонду (заробітна плата, стипендія, енергоносії, зокрема газопостачання ) та відсутність коштів на розвиток матеріально-технічної бази (хоча з окремих КЕК кошти заплановані, але відсутнє фінансування).

Надходження до спецфонду навчального закладу за 2016рік

становили 1млн 6 тисяч 274 грн.

З них: надходження від виробничої практики 486 445 грн;

           – курси перепідготовки фізичних та юридичних осіб 197 913 грн;

            – від виробничої діяльності 183838 грн;

           – від послуг проживання в гуртожитку 137 138 грн;

           – від послуг транспорту 940 грн.

   Надходження до спецфонду навчального закладу за 2017рік

становили 1млн 450 тисяч 857грн.

З них: надходження від виробничої практики 581 785 грн;

           – курси перепідготовки фізичних та юридичних осіб 444 967 грн;

           – підготовка токарів за державним контрактом 112 430 грн;

            – від виробничої діяльності 164245 грн;

           – від послуг проживання в гуртожитку 146 450 грн;

           – від послуг транспорту 980 грн.

      Надходження до спецфонду навчального закладу за 2018рік

становили 2млн 163 тисяч 172грн.

З них: надходження від виробничої практики 590 515 грн;

           – курси перепідготовки фізичних та юридичних осіб 216 393 грн;

           – підготовка токарів за державним контрактом 774 651  грн;

            – від виробничої діяльності 198 141грн;

           – від послуг проживання в гуртожитку 303 395 грн;

           – послуги харчування 79 296 грн;

           – від послуг транспорту 781 грн.

      Надходження до спецфонду навчального закладу за 2019рік

становили 1млн 975 тисяч 511грн.

З них: надходження від виробничої практики 959 693 грн;

           – курси перепідготовки фізичних та юридичних осіб 10 887 грн;

           – підготовка токарів за державним контрактом 646 598  грн;

            – від виробничої діяльності 233 374грн;

           – від послуг проживання в гуртожитку 142880 грн;

           – послуги харчування 67 366 грн;

           – від послуг транспорту 200 грн;

           – доходи від ліквідації майна (металобрухт) 7166 грн.

Надходження до спецфонду навчального закладу за 2020рік

становили 2 млн 55 тисяч 800 грн.

З них: надходження від виробничої практики 1139212 грн;

           – курси перепідготовки фізичних та юридичних осіб 10 887 грн;

           – підготовка токарів за державним контрактом 646 598  грн;

            – від виробничої діяльності 122 272грн;

           – від послуг проживання в гуртожитку 68 505 грн;

           – послуги харчування 13 384 грн;

           – доходи від ліквідації майна (металобрухт) 19 440 грн.

КАДРОВІ ПИТАННЯ

Що стосується кадрових питань, то на сьогоднішній день в закладі працює  139 чоловік, (СЛАЙД) з них:

Викладачів – 35 працівників;

Майстрів виробничого навчання – 38 працівників;

Адміністративний апарат – 11 чоловік

Працівники служби – 29 чоловік

Інші працівники –  26 чоловік.

З них у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею 3 річного віку 14 працівників: викладачів – 7

                Майстрів виробничого навчання – 2

                Інші працівники -5.

Щодо вікової категорії, то:

До 30 років – 14 чол.

До 40 років – 29 чол.

До 50 років – 22 людини

До 60 років – 33 людини

Після 60 років 41 людина.

Із 139 працівників, 108 – жінок та 31 чоловік.

Як бачимо з діаграми, то на превеликий жаль молоді у закладі працює не багато, це зумовлено рядом факторів, один із яких розмір заробітної плати для молодого фахівця.

Що стосується кадрового забезпечення за кваліфікаційними категоріями, то за останні роки бачимо ряд зрушень щодо збільшення працівників, які отримали педагогічні звання «Старший викладач» та кваліфікаційні категорії «Спеціаліст вищої категорії», зокрема враховуючи ряд напрацювань та заслуг:

У 2017 році  отримала педагогічне знання «Старший викладач» Макало І.І.,  яка була членом робочої групи з розробки електронного підручника.

У 2019 році  отримала педагогічне знання «Старший викладач» Тхір О.Б., яка була членом робочої групи з розробки державного стандарту професії «Штукатур».

У 2021 році  отримала педагогічне знання «Старший викладач» Наконечна Л.А., яка за між атестаційний період мала 2 друковані роботи, а також розробила навчальне відео.

Також щодо категорій: кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої  категорії» у 2019 році присвоєно Лагно С.М., та Балушко О.В., які мали друковані роботи.

Щодо друкованих робіт, то хочу зосередити вашу увагу на слайді (СЛАЙД) на показники, які були зібрані навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Львівській області в інформаційно-аналітичних матеріалах, де порівняно показники за 4 роки щодо кількості друкованих розробок серед закладів Львівщини.

За період 2017-2020 року у нас було 7 друкованих робіт, також у 2021 році у друк вийшла ще одна робота. Як видно ми не пасемо задніх, а працюємо.

І зрозуміло що у цьому напрямку працюватимемо і надалі, Хоча майстри виробничого навчання не такі активні.

У 2019 році встановлено 14 тарифний розряд Палюх О.І, у 2021 році Вусу М.І.

Проте на жаль щодо педагогічних звань майстрів виробничого навчання немає зрушень.

Також хочу відмітити що у зв’язку із пандемією, форма навчання постійно змінювалась, нам потрібно було приймати швидкі рішення щодо програми для проведення уроків за віддаленою формою навчання.

Цього року працювали у єдиній загально училищній  програмі Classroom, і у здебільшого впорались, хоча і досі існує ряд проблем, такі як відсутність у потрібному обсязі технічних засобів, як у викладачі та учнів.

Також цього року була нова форма доробків, а саме навчальні відео, онлайн-уроки, відео майстер-класи, тощо. 17 навчальних відео розроблено нашими майстрами та викладачами, які розміщено на офіційних ютуб каналах  НМЦ ПТО у Львівській області, а також навчального закладу.

На останок хочу сказати, що у зв’язку із змінами технологій, змінами та реформами в освіті, змінами в цілому у світі змінюємось і ми!

І думаю що нам це вдається!!

Дякую за увагу .

Звіти